TIC si logistica
Semestrul II

 Cursul pune la dispoziția studentului un șir de subiecte, soluții şi indicații pentru utilizarea avansată a TIC și Logisticii în educația adulților. Sunt menționate posibilitățile utilizării tehnologiilor informaționale în domeniul ulterioarei activități profesionale a formatorilor. 

Proiectarea și evaluarea programelor de formare a adulților
Semestrul II

Disciplina Proiectarea şi evaluarea programelor de formare continuă  constituie o aprofundare şi extindere a dimensiunii aplicative a cunoştinţelor achiziţionate la disciplinele fundamentale Teoria curriculumului, Teoria şi practica instruiriiadulţilor. Totodată, are conexiuni directe cu Metodologia de organizare a activităţilor de formare cu adulţii, contribuind la formarea profesională iniţială a viitorilor formatori. Misiunea programului de master la specialitatea Formare de formatori este de a forma, la cele mai înalte standarde de calitate, formatori profesionişti, pentru domeniile public şi privat, care să contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului de formare şi dezvoltare a resurselor umane în organizaţii. Disciplina Proiectarea şi evaluarea programelor de formare este unul dintre reperele de bază în realizarea misiunii programului de master.

Această disciplină abordează procesul de identificare a nevoilor de formare continuă a adulţilor, conceperea, dezvoltarea şi proiectarea curriculabazate pe nevoile de dezvoltare personală şi profesională a adulţilor. Elaborarea şi testarea programelor de formare, construirea şi deconstruirea procesului de dezvoltare a competenţelor cursanţilor, revizuirea, ajustarea şi racordarea programelor de formare la nevoile  de dezvoltare a cursanţilor adulţi şi la particularităţile specifice individuale ale acestora sunt procese ce vor forma la viitorii  formatori competenţele de planificare şi de evaluare a programelor de formare.

METODOLOGIA FORMĂRII ADULȚILOR
Semestrul II

METODOLOGIA FORMĂRII ADULȚIILOR este o disciplină care contribuie la formarea competențelor specifice formatorului și anume Pregatirea și realizarea activităților de formare prin adaptarea strategiilor specific de formare.