Résumé de section
-
Tema 8. Propaganda – impactul asupra perceperii imaginii politice
- Să cunoască esența și particularitățile actului de propagandă
- Să compare diferite tipuri ale componentei formatului de negocieri
- Să proiecteze scenarii de negocieri
- Să simuleze procesul de derulare a negocierilor în cadrul unui conflict
- Definiția și tipologia propagandei
- Locul propagandei în sistemul comunicării politice: afinități și deosebiri cu PR politic
- Partizanatul politic
- Propaganda sovietică și post-sovietică
- Manifestările mesajului propagandistic în Republica Moldova
Cuvinte cheie: propagandă, partizanat, manipulare, război hibrid etc.
-
De pregătit prezentări la următoarele subiecte:
1. Esența și metodele de propagandă politică
2. Propaganda militară - propaganda pe timp de război
3. Propaganda în campaniile electorale - abordare globală
4. Propaganda sovietică
5. Propaganda americană
6. Propaganda rusă la etapa actuală
Vă alegeți și coordonați cine și ce temă pregătește!