Opciones de matriculación

Marketing politic și analiză electorală
Semestrul II

     Disciplina „Marketing politic și analiză electorală” este o disciplină introductivă în problematica analizei pieţei politice, a programelor si campaniilor de comunicare de tip politic si public de la nivelul organizaţiilor si instituţiilor politice. Scopul acestui curs este for­marea cunoştinţelor, în­suşirea instrumentariului de marketingului politic, a de­prin­derilor analitice şi aplicarea lor în do­meniul elaborării şi promovării tehnologiilor politice și electorale. Este vorba de o pregătire centrata pe aceste direcţii, pentru ca viitorii specialişti sa aibă competenţele care se cer pe piaţa forţei de munca. Dimensiunea aplicativă sub aspect temporal nu se reduce la campania electorală. Marketingul politic și analiza electorală sunt practici care se aplică în permanenţă, atunci când cineva vrea să-şi construiască o imagine, să-şi cunoască electorii, sa ştie daca aceştia se depărtează sau se apropie de formaţiunea politica sau de actorul politic.

Cursul este pregătit pentru studii de master, programul „Sondaje de opinie, marketing și publicitate”, Facultatea de Psihologie, Științe ale Educației, Sociologie și Asistență Socială.

Auto-matriculación (Student)
Auto-matriculación (Student)