Opciones de matriculación
Cursul Influenţă socială și cominicare în organizații (destinat studenților ciclului II, programul de master „Psihologia muncii și organizațională”) se axează pe analiza specificului comunicării și a strategiilor de influență în mediul organizațional. În acest sens, se vor examina implicațiile comunicării și influenței organizaționale asupra opiniilor, percepţiilor, atitudinilor şi comportamentelor individului sau grupului, ca urmare a interacţiunii cu alte persoane, grupuri sau instituţii. În scop ilustrativ, se vor analiza, prin intermediul unor studii de caz, forme de comuńicare și influenţă socială din diverse organizaţii, cu profiluri și activități specifice. Astfel, prin discuţiile teoretice, cât şi prin aplicaţiile practice, cursul prevede formarea de competenţe de investigare, analiză şi evaluare a diverselor forme şi strategii de comunicare și influenţă socială, pentru ca absolvenţii programului de masterat, în calitate de viitori psihologi în organizaţii, să fie capabili de a interveni eficient în diverse grupuri şi organizaţii, pentru a asigura o mai bună funcţionare a acestora.