• Bine aţi venit pe platforma de studiu la distanţă 
    Universităţii de Stat din Moldova.


    Pentru a accesa cursurile, convigenţi-vă că sunteţi logat (dreapta sus) cu numele Dumneavoastră. În lista cursurilor vă puteți înscrie la cursul dorit.

    Stimaţi utilizatori!

    Vă rugăm, la înregistrare pe platformă, login-ul Dvs. trebuie să fie în formatul următor: prenumele.numele

    Atenție! Administratorul platformei nu se ocupă de înscrierea utilizatorilor la cursuri! Acest lucru îl face profesorul cursului!

     


    Contacte:

    Secția Sisteme de Gestionare a Procesului Educațional: 
    Biroul 139/C (Blocul Central).

    E-mail: moodle@usm.md

    Orarul consultațiilor referitor la utilizarea platformei Moodle USM:

    Luni: 14:00 - 16:30 cab. 139/C
    Miercuri: 14:00 - 16:30 cab. 139/C


    Administratori de platformă:

    Dragoș Ungurean, Boris Vișnevschi, Rodion Domenco.

    Manager formare continuă:

    Aurelia Roșca.




    
    

    Сохранить

Noutăți

Moodle: Informații pentru perioada 01 august 2021 - 31 decembrie 2021.

de către Ungurean Dragoș-

Stimați utilizatori a platformei educaționale Moodle USM!
Publicăm informații despre datele statistice a platformei Moodle USM pentru perioada 01 august 2021 - 31 decembrie 2021.

 

 

 

 

 

Moodle: Informația pentru profesori de curs. Problemă tehnică cu privire la utilizare a instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder".

de către Vișnevschi Boris-

Stimați utilizatori a platformei educaționale Moodle USM!

Acest mesaj este destinat profesorilor cursurilor pe platforma educațională Moodle USM.

După efectuare actualizării platformei educaționale Moodle USM și executarea lucrărilor de mentenață planificate s-a depistat că la moment există o problemă tehnică pe platforma Moodle cu privire la utilizare a instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder".

Această problemă există pentru că platforma Moodle nu mai suportă instrumentul (pluginul) "PDF.js Folder" (ultima actualizare căruia a fost în 2013).

Mesajul problemei este următor:
"S-a detectat o eroare de codare, trebuie revizuită de un programator: add_to_log() has been removed, please rewrite your code to the new events API. Informații suplimentare privind eroarea"

Pentru soluționare problemei apărute este necesar să urmăriți următorii pași:

I. În cazul în care NU AVEȚI aceste documente (plasate pe platforma Moodle cu ajutorul instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder") salvate pe calculator este necesar să salvați de pe platforma Moodle:

1. Apăsați pe butonul  "Activați editarea".
2. În linie cu mapa de tip "PDF.js Folder" găsiți și apăsați butonul "Editează".
3. Selectați "Editează setările".
4. Derulați pagina în jos până la categorie "PDF" unde le vedeți ducumente păstrate în aceasta mapă.
5. Apăsați pe butonul "Descarcă" (săgeată în jos).
6. Dacă sunt mai multe documente vor fi salvate într-o arhivă de tip .zip, dacă un singur n-o să fie arhivat.

7. După descărcare găsiți la sfârșitul paginii și apăsați butonul "Anulare".
8. Pentru a reîncărca documente (în modul în care aveți nevoie să fiu plasate) pe platforma Moodle accesați pagina principală a cursului Dvs. și de exemplu adăugați resursă "Dosar" (simplu) și plasați acolo documente necesare.
9. Definitivați locul unde este necesar de plasat documente și apăsați "Adaugă o activitate sau resursă".
10. Selectați fila "Resurse".
11. Selectați a treia opțiune din lista cu denumirea "Dosar"
12. Completați câmpuri obligatorii (marcate cu roșu).
13. La sfârșitul paginii apăsați butonul "Salvează și revino la curs"
14. Încărcați documentele necesare în mapa creată.
După aceasta ștergeți mapa precedentă cu aceste informații de tip "PDF.js Folder", care nu mai este accesibilă (Dacă toate documentele au fost păstrate).

II. În cazul în care AVEȚI aceste documente (plasate pe platforma Moodle cu ajutorul instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder") salvate pe calculator este necesar să reîncărcați din nou pe platforma în modul în care aveți nevoie să fiu plasate.

De exemplu adăugați resursă "Dosar" (simplu) și plasați acolo documente necesare:
1. Apăsați pe butonul  "Activați editarea".
2. Definitivați locul unde este necesar de plasat documente și apăsați "Adaugă o activitate sau resursă".
3. Selectați fila "Resurse".
4. Selectați a treia opțiune din lista cu denumirea "Dosar"
5. Completați câmpuri obligatorii (marcate cu roșu) .
6. La sfârșitul paginii apăsați butonul "Salvează și revino la curs"
7. Încărcați documentele necesare în mapa creată.
După aceasta ștergeți mapa precedentă cu aceste informații de tip "PDF.js Folder", care nu mai este accesibilă (Dacă toate documentele au fost păstrate).  

Pentru informații suplimentare contactați administratorul platformei educaționale Moodle USM.

---

Cu respect,
Echipa Centrului "Platforme Educaționale".

Reguli de respectat pentru studenții USM

de către Vișnevschi Boris-

Universitatea de Stat din Moldova este solidară cu eforturile autorităților RM în lupta cu Covid-19 și îi cheamă pe USM-iști să dea dovadă de responsabilitate și să respecte măsurile de siguranță publică, impuse de noul virus.

Cu toții ne dorim să revenim la normalitate, la locurile de studiu și de muncă. Avem speranța că, începând cu săptămâna viitoare, vom trece la formatul mixt și o parte de ore se va ține la universitate, în sălile de curs, față în față.

Acest lucru trebuie făcut fără a ne pune în pericol de îmbolnăvire. Fiecare dintre noi este răspunzător pentru respectarea măsurilor de prevenire sau combatere a răspândirii bolii. Doar astfel vom avea posibilitatea să ne (re)vedem și să ne desfășurăm activitatea în siguranță cât mai curând.

USM vă îndeamnă să aveți grijă de sănătatea Dumneavoastră și a celor dragi! Respectați cu strictețe regulile de igienă personală și evitați zonele aglomerate.  

Împreună vom reuși!


Reguli1   Reguli3

Predarea cursurilor prin videoconferințe

de către Vișnevschi Boris-
Stimați colegi, vă atragem atenția că pe platforma educațională Moodle USM există posibilitate de a utiliza trei instrumente incorporate, diferite (la alegerea Dvs.) pentru predarea cursurilor prin videoconferințe:
 
1. BigBlueButton (Se adaugă în felul următor: adaugă resursa sau activitate și selectați din categoria activități);
2. Jitsi (Se adaugă în felul următor: adaugă resursa sau activitate și selectați din categoria activități);
3. Skype  (Se adaugă în felul următor: adaugă resursa sau activitate și selectați din categoria activități, pentru a utiliza skype în profil trebuie de adăugat Skype ID);

Pentru a utiliza Zoom (Nu este încorporat în Moodle) trebuie să fie adăugat link pentru conferința la cursul Dvs. (adaugă resursa sau activitate și selectați din categoria resurse selectați URL). 

 

La moment suntem în proces de integrare a altor instrumente de videoconferință. 

---
Cu respect,
Echipa Centrului "Platforme Educaționale".

 

Cursuri la libera alegere

de către Ungurean Dragoș-

Stimaţi studenţi,

Universitatea de Stat vă oferă oportunitatea de a alege discipline suplimentare programului de studii în scopul dezvoltării profesionale şi personale. Aveţi posibilitatea să alegeţi 2 discipline: una pentru semestrul I şi alta pentru semestrul II. Fiecare disciplina are 45 ore de contact direct şi este cuantificată cu 4 credite. Taxa pentru realizarea orelor la o disciplină constituie 400 lei. Înscrierea se va realiza în perioada 18.04.2019-25.04.2019.

Decizia alegerii vă aparţine.

Vă urăm succes !

ATENȚIE. pentru a va inscrie la curs online trebuie sa va autentificați pe Moodle.USM. În caz, dacă nu aveți cont Moodle, adresați-vă în cabinet 139, bl. central pentru înscriere la cursuri la libera alegere, 

Teme mai vechi...