Cursul de Campanie Publicitatră este destinat să învețe studenții cum să dezvolte și să implementeze strategii de comunicare și să implementeze strategii de comunicare și marketing eficiente pentru a promova produse, servicii sau idei către publicul țintă. Acestă disciplină este esențială în contextul actual al afacerilor și al mediului digital, deoarece oferă cunoștințe și abilități necesare pentru a crea campanii de succes într-o lume în continuă schimbare.
repațiilor publice și publicității față de comunicarea electronică repațiilor publice și publicității relațiilor publice și publicității de E-guvernare în comunicarea cetățenii cu autoritărțile
Managementul Brandului
Semestrul III
Brandingul de astăzi este ceva mult mai complex, iar acest curs reprezintă încercarea de a-i desluși complexitatea. De a oferi un tratament cuprinzător și actualizat al subiectelor de brand și managemnt strategic al mărcii – proiectarea și implementarea programelor și activităților de marketing pentru a construi, a măsura și gestiona echitatea mărcii. Unul dintre obiectivele importante ale acestui curs este de a oferi masteranzilor concepte și tehnici pentru a îmbunătăți profitabilitatea pe termen lung a strategiilor de brand.
Serviciul de presa si institutia purtatorului de cuvant
Semestrul III
Tematica aleasă pentru cursulServiciul de presă și instituția purtătorului de cuvânt urmăreşte definirea unor noţiuni de bază în exercitarea acestei activităţi încadrată în categoria relaţiilor publice aplicate. Din acest motiv, temele selectate au vizat în primul rând definirea şi prezentarea domeniului relaţiilor publice, cu accent pe PR instituţional, stabilirea unor termeni de referinţă pentru studierea acestui domeniu, definirea şi prezentarea noţiunii de comunicare intra şi inter instituţională şi a principalelor tehnici de comunicare. Obiectivul general al cursului Serviciul de presă și instituția purtătorului de cuvânt vizează dobândirea cunoştinţelor de bază necesare abordării profesioniste a domeniului relaţiilor publice şi comunicării din perspectiva celor care realizează, în cadrul oricărei organizaţii, relaţia coordonată, structurată, cu mass media, respectiv din perspectiva purtătorului de cuvânt sau a conducătorului unui department / birou de relaţii cu mass-media. Obiectivele specifice ale cursului sunt legate de însuşirea deprinderilor specifice necesare acestei profesii, precum stabilirea relaţiei cu mass media, comunicarea în situaţii de criză, redactarea comunicatelor de presă, organizarea evenimentelor de presă (conferinţe, briefinguri, declaraţii de presă, etc.), organizarea şi funcţionarea unui department / birou de comunicare şi PR, respective de relaţii cu presa. |