Copyright și creativitate
Semestrul II

Disciplina are mai multe obiective primordiale, cum ar fi: instruirea viitorilor copywriteri în vederea formării competențelor și abilităților de a construi texte publicitare, de a stabili relații eficiente și durabile cu clienții diferitor branduri. Masteranzii vor învăța despre calitățile pe care trebuie să le posede un bun copuwriter și funcțiile pe care le realiozează. În cadrul disciplinei este examinată fundamentarea teoretică a textului publicitar și relațiile cu potențialii clienți, strategiile de construcție a textelor de promovare, sunt examinate tipurile de consumatori și tehnicile de construcție a contentelor. 

Imagine și montaj
Semestrul II

Disciplina Imagine și montaj are drept scop formarea de cunoştinţe și aptitudini  masteranzilor în domeniul fotografie, filmului, video, editării imaginii, produselor de televiziune: documentere, anchete de investigații, clipuri video muzicale și de publicitate. Masteranzii vor însuşi rolurile, funcţiile, vor obţine deprinderi de comunicare între membrii echipei de creație video 

Media promoting_Proiect de semestru
Semestrul II

Media promoting” reprezintă o formă obligatorie de activitate educațională a studentului de la ciclul II, studii superioare de master, și reprezintă o unitate separată în programul de studii.

Proiectul profesional semestrial poate fi: a) o lucrare de sinteză, cu elemente de cercetare științifico-practică, care are drept scop demonstrarea cunoștințelor în domeniul mediatic-comunicațional și validarea competențelor de cercetare în domeniul programului de master sau b) o lucrare de creație, cu elemente de cercetare științifico-practică, care are drept scop demonstrarea cunoștințelor în domeniul mediatic-comunicațional și validarea competențelor, abilităților de creație și de producție în domeniul programului de master Producție video și media promoting.