Marketing promoțional
Semestrul III

Marketingul promoțional este o disciplină fundamentală, destinaţia căreia este de a familiariza masteranzii cu aspectele general-teoretice ale marketingului și de a le crea abilități de planificare, implementare și evaluare a strategiilor și metodelor de marketing și vânzări a produselor mediatice. Ea oferă viitorilor manageri de instituții media cunoştinţe despre mediul, trăsăturile specifice, metodele de bază, strategiile și tacticile de marketing și deprinderi de scriere, analiză, implementare și evaluare a unui plan de marketing.

            Scopul disciplinei esteformarea unei viziuni deansamblu asupra importanței politicilor de marketing a instituției media pentru buna desfășurare a activității sale, pentru dezvoltarea și consolidarea sa în piața mediatică. Un accent deosebit este acordat conștientizării rolului cercetărilor de marketing și studiului comportamentului consumatorului asupra fundamentării deciziilor de marketing, integrarea lor în sistemul de marketing și, nu în ultimul rând, în modelarea pieții mediatice în conformitatea cu rezultatele acestor studii. Disciplina are ca obiectiv general instruirea viitorilor managerilor de instituții media în vederea formării competenţelor și abilităților de implementare a noilor metode şi practici de optimizare a funcţionării instituţiei mediatice, de definire a strategiilor de marketing pentru valorificarea potenţialului de creaţie și de promovare a produselor mediatice.

În cadrul disciplineiMarketingul promoțional este examinată fundamentarea teoretică a sferei de acțiune a marketingului, esența cercetărilor de marketing, studiul comportamentului consumatorului, specificul politicilor de marketing, politicii promoționale și comunicaționale a instituției media. Concomitent cu familiarizarea teoretică, masteranzii vor obține competențe de proiectare a cercetării de marketing, de elaborare a strategiei de marketing și analiză diagnostică a activității de marketing din cadrul instituției mediatice. Totodată, se va explica conceptele, metodele şi tehnicile de marketing, precum şi maniera în care se pot aplica în instituțiile media, care pentru a supravieţui şi a se dezvolta trebuie să se adapteze la mediul ce se schimbă cu mare rapiditate.

Cursul valorifică procesele mediatice prin simbioza cu principiile marketingului holist, ce concepe, proiectează și implementează programele, procesele și activitățile de marketing, luând în considerare amploarea și interdependența existente în mediul de marketing. Atuurile fundamentale ale cursului reprezintă orientarea managerială, abordarea analitică, perspectiva pluridisciplinară, aplicațiile strategice asupra întregului spectru de activități ale marketingului și, nu în ultimul rând, acoperirea tematică exhaustivă și echilibrată.

Post producția tv
Semestrul III

    

Cursul Post producția TV îşi propune instruirea masteranzilor în domeniul producției video. Se urmăreşte formarea aptitudinilor  în obținera unui produs final televizat de calitate, a  viziunilor proprii pentru a concepe şi realiza diferite tipuri de emisiuni video, a participa la procesul de producere videofilmică. 

Scopul disciplinei este de a le crea masteranzilor cunoștințe și aptitudini în elaborarea produsului finit - ultima etapă de producţie audiovizuală şi de a le forma competenţe de gestionare a procesului de creație audiovizuală, a însuși tehnicile de montare, sonorizare și mixsaj, de producere și de promovare a produsului video finalizat.

        

Dreptul Muncii
Semestrul III

Cursul de Drept al Muncii este inclus în Planul de studii la Programul de master Producție video și media promoting şi este o disciplină importantă, dinamică şi atractivă. Dreptul Muncii este legat în mod direct de activitatea persoanelor fizice și juridice, în conținuturile cursului fiind abordate reglementările privind încadrarea în muncă, salarizarea, timpul de muncă, concediile, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncă, jurisdicţia muncii etc. El se aplică în permanență, în numeroase şi diverse situaţii. În acest sens, există diferite modalităţi prin intermediul cărora salariatul şi angajatorul pot să-şi legalizeze raporturile de muncă, toate acestea fiind cuprinse, cumulativ, în cadrul cursului de Drept al Muncii, disciplină cu valenţe multiple, inclusiv cu elemente fundamentale de ordin praxiologic. Însă aceste modalităţi, exteriorizate prin intermediul anumitor norme juridice, nu sunt plasate  doar în conţinutul legii-cadru în domeniu, adică în Codul Muncii, ci sunt reglementate într-un cadru normativ mai larg. Acest lucru face uneori destul de dificilă posibilitatea atât a salariatului, cât şi a angajatorului de a-şi apăra într-un mod efectiv drepturile şi interesele proprii în materia relaţiilor de muncă. În legătură cu cele menţionate,  în cadrul cursului dat sunt analizate prevederile respective în domeniu, prin intermediul cărora sunt studiate mecanismele la care pot apela persoanele juridice şi fizice interesate, inclusiv pentru ca să-şi apere interesele legitime în materia drepturilor de muncă.

Dreptul Muncii 2021
Semestrul III

              Cursul de Drept al Muncii este inclus în Planul de studii la Programul de master Producție video și media promoting şi este o disciplină importantă, dinamică şi atractivă. Dreptul Muncii este legat în mod direct de activitatea persoanelor fizice și juridice, în conținuturile cursului fiind abordate reglementările privind încadrarea în muncă, salarizarea, timpul de muncă, concediile, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncă, jurisdicţia muncii etc. El se aplică în permanență, în numeroase şi diverse situaţii. În acest sens, există diferite modalităţi prin intermediul cărora salariatul şi angajatorul pot să-şi legalizeze raporturile de muncă, toate acestea fiind cuprinse, cumulativ, în cadrul cursului de Drept al Muncii, disciplină cu valenţe multiple, inclusiv cu elemente fundamentale de ordin praxiologic. Însă aceste modalităţi, exteriorizate prin intermediul anumitor norme juridice, nu sunt plasate  doar în conţinutul legii-cadru în domeniu, adică în Codul Muncii, ci sunt reglementate într-un cadru normativ mai larg. Acest lucru face uneori destul de dificilă posibilitatea atât a salariatului, cât şi a angajatorului de a-şi apăra într-un mod efectiv drepturile şi interesele proprii în materia relaţiilor de muncă. În legătură cu cele menţionate,  în cadrul cursului dat sunt analizate prevederile respective în domeniu, prin intermediul cărora sunt studiate mecanismele la care pot apela persoanele juridice şi fizice interesate, inclusiv pentru ca să-şi apere interesele legitime în materia drepturilor de muncă.