TEORII ŞI PRACTICTICI ALE ÎNVĂŢĂRII LA ADULŢI
Semestrul I

Cursul „Teorii şi practici ale învăţării la  adulţi” îşi propune să ofere fiecărui masterand, practician sau specialist în domeniu  o abordare  ştiinţifică a educaţiei adulţilor.

Educaţiei adulţilor este văzută ca o problemă-cheie în lume, la nivelul fiecărei ţări în parte şi în contextul internaţional. "Cadrul Bologna de acţiune" defineşte profesionalismul tot mai mare a specialiştilor care lucrează în domeniul educaţiei adulţilor, ca una dintre provocările-cheie în acest domeniu şi a remarcat: "Lipsa de profesionalism şi lipsa de oportunităţi de formare pentru cadrele didactice afectează în mod negativ calitatea programelor de învăţare pentru adulţi şi educaţie (...)" ( UNESCO, 2009). Aproximativ o treime din rapoarte privind educaţia adulţilor, pregătite de 150 de ţări pentru, conţin referiri la lipsă de personal, ca fiind una dintre cele mai mari probleme pentru care ar trebui să fie luate măsuri (Institutul UNESCO pentru Educaţie continuă / UIL / 2009).

Managementul proiectelor si fundraising
Semestrul I

Este un curs teoretic-aplicativ pentru perofesionalizarea formatorilor în domeniul dat.

Comunicarea în activitatile de formare a adultillor
Semestrul I

Cursul este prevazut pentru abilitarea profesională a formatorilor în domeniul comunicării specializate cu adulții. Acesta contine un rezumat teoretic cu proiectie practică explicita+un sir de activitati specifice de invatatre si evaluare la fiecare temă.

Programarea NeuroLingvistică
Semestrul I

Cursul de Programare NeuroLingvistică propune spre studiere elementele succesului prin comunicare și dezvoltarea personală. Prin abordarea pragmatică, NLP  este conceput ca un instrument pentru schimbare și nu ca o teorie a cauzelor care fac necesară acestă schimbare. În domeniul organizațional, tehnicile NLP pot fi aplicate în recrutarea personalului, motivare, negociere, schimbare, vânzări, etc.. Astfel, NLP modelează abilitățile necesare pentru o performanță organizațională și un angajat performant.