Copywriting. Bazele scrierii în publicitate și PR. Învățăm despre scrierea persuasivă în tipurile de scriitură în marketing.
Cursul Produse video: genuri şi formate este destinat masteranzilor anului I, specialitatea Jurnalism, fiind conceput ca o trecere în revistă a celor mai interesante structuri audiovizuale apărute pe piaţa mediatică din ultimii 10-15 ani. Scopul principal consistă în familiarizarea masteranzilor cu particularităţile acestor formate televizuale, dar şi iniţierea lor în practica discursului audiovizual. Înţelegerea temeinică a fenomenului audiovizual contemporan – modern şi postmodern – presupune un alt nivel de pătrundere în intimitatea mesajelor de televiziune, bazat pe o serie întreagă de exemple relevante, preluate din experienţa unor importante canale de televiziune atât de factură publică, cât şi cu caracter comercial.
În cadrul orelor de seminar vom discuta împreună cu masteranzii despre noile tehnici de concepere şi asamblare a structurilor audiovizuale vehiculate de canalele audiovizuale din spațiul mediatic contemporan. În acest sens, aspectul pragmatic al cursului va fi mereu scos în prim-plan, folosindu-ne de metoda deconstrucţiei şi analizei minuţioase a unor modele deja elaborate.
Cursul urmăreşte să ofere studenţilor cunoştinţele teoretice de bază pentru înţelegerea conflictului şi a rezolvării conflictului. În mod nemijlocit, fundamentele teoretice vor fi utile în abordarea conflictului din perspectivele diverse şi aplicative oferite de celelalte discipline din planul de învăţământ la programul de master „Relaţii publice şi publicitate”, specialitatea „Comunicare şi relaţii publice”.