Schema della sezione

  • Tema 2. Instrumentariul de lucru în analiza imaginii

    • Să cunoască pricipalele metode cantitative în analiza imaginii
    • Să demonstreze importanța sondajelor de opinie în culegerea datelor , dar și ca strategii de  PR
    • Să generalizeze despre metodele calitative alplicabile în imagologie și PR
    • Să argumenteze și să demonstreze utilitatea și aplicabilitatea metodelor în profesia de imagemaker și PR-ist
    • Să implementeze metodele în realizarea unor cercetări și proiecte individuale
    1. Metode cantitative utilizate în analiza cercetati de imagine și PR
    2. Metode calitative utilizate în analiza cercetării de imagine și PR
    3. Metode specifice de analiză a imaginii pentru poziționare și contrast

     

    Cuvinte cheie: instrumentariu metodologic, metode cantitative, metode calitative, sondajul, Metoda DELPHI; analiza tabulară, matricea blocurilor, matricea dinamicii preferințelor, content-analiza, focus-grup, fishbone, Qsort, analiza discursurilor și comunicării non-verbale etc.