Section outline
-
BIBLIOGRAFIE OBLIGATORIE:
- Beciu, Camelia. Politica discursivă. Practici politice într-o campanie electorală, Bucureşti: Antet, 2002
- Stoiciu, Andrei. Comunicarea politică. Cum se vând idei şi oameni, Bucureşti: Humanitas-Libra, 2000
- Roger-Gerard Schwartzenberg . Statul spectacol. Eseu asupra şi împotriva star-sistemului în politică, Bucureşti: Scripta, 1995
- Remus Pricopie. Relațiile Publice: evoluție și perspective. București: Tritonic, 2011
- Cristian Poțîncu.Tehnici de promovare în marketingul politic. Editura C.H. Beck 2012
- GHILEZAN Marius, Cum să reuşeşti în viaţa politică. Manual de campanie electorală., Ed. Active Vision, Bucureşti, 2000.
- Rus, Flaviu Călin. Evoluţia procesului de comunicare de la forma interpersonală la cea politică şi mediatică, Cluj-Napoca: Accent, 2005
- Rus, Flaviu Călin. PR politic, Iaşi: Institutul European, 2006
- Cristian Poțîncu. Tehnici de promovare în marketingul politic. Editura C.H. Beck 2012
- Peru-Balan Aurelia, Managementul PRului politic.Vânătoarea de voturi electorale: trenduri occidentale, specific național. Ed. Cartier, 2014
- Cmeciu Camelia. Tendințe atuale în campaniile de Relații Publice. Polirom, 2013
- Chirița Elena, Puterea imaginii în Relațiile Publice. Norme de protocol în Relațiile Publice. București: Editura universitară, 2015
- Coman Claudiu. Sfera publică și imaginea politică. Ed CHBack, București 2010
- Goddart Angela. Limbajul publicității. Polirom, 2002
BIBILIOGRAFIE RECOMANDATĂ.
- Bondrea, A., Sociologia opiniei publice şi a mass-media, Editura Fundaţiei “România de Mâine”, Bucureşti, 1997.
- Bulai, A., Mecanismele electorale ale societăţii româneşti, Editura Paideia, Bucureşti, 1999.
- Drăgan, I., Beciu, C., Dragomirescu, I., Marinescu, V., Perpelea, N., Rusu, D., Ştefănescu, S., Construcţia simbolică a câmpului electoral, Editura Institutul European, Iaşi, 1998.
- DE PERETTI Andre, LEGRAND Jean-Andre, BONIFACE Jean, Tehnici de comunicare, Polirom, Bucureşti, 2007.
- DINU Mihai, Comunicarea – repere fundamentale, Editura Algos, Bucureşti, 2000.
- DRĂGAN I., BECIU C., DRAGOMIRESCU I., MARINESCU V., RUSU D., PERPELEA N., ŞTEFĂNESCU S., Construcţia simbolică a câmpului electoral, Ed. Institutul European, Iaşi, 1998.
- Drăgan, I., Opinia publică, comunicarea de masă şi propaganda în societatea contemporană, Editura Ştiinţifică şi Enciclopedică, Bucureşti, 1980.
- GHILEZAN Marius, Cum să reuşeşti în viaţa politică. Manual de campanie electorală., Ed. Active Vision, Bucureşti, 2000.
- Ghilezan, Marius, Cum să reuşeşti în viaţa politică. Manual de campanie electorală, Ed. Active Vision, Bucureşti, 2000
- LAZARSFELD, Paul F.; BERELSON, Bernard; and GAUDET, Hazel. (1944). The People’s Choice: How the Voter Makes Up His Mind in a Presidential Campaign. New York: Duell, Sloan and Pearce.
- POP Doru, Introducere în teoria relaţiilor publice, Ed. Dacia, Cluj-Napoca, 2000.
- ROŞCA Viorica, Mediatizarea discursului electoral şi imaginea publică a candidaţilor, Ed. Institutul European, Iaşi, 2007.
- RUS Flaviu Călin, Evoluţia procesului de comunicare de la forma interpersonală la cea politică şi mediatică, Ed. Accent, Cluj-Napoca, 2005.
- RUS Flaviu Călin, Introducere în ştiinţa comunicării şi a relaţiilor publice, Institutul European, Iaşi, 2002.
- RUS Flaviu Călin, PR Politic, Ed. Institutul European, Iaşi, 2006.
- Rus, Flaviu Călin (2005). Evoluţia procesului de comunicare de la forma interpersonală la cea politică şi mediatică, Cluj-Napoca: Accent
- Rus, Flaviu Călin (2006). PR politic, Iaşi: Institutul European
- THOVERON Gabriel, Comunicarea politică azi, trad. Marius Conceatu, Ed. Antet, Bucureşti, 1996.
- TRAN Vasile, STÂNCINGELU Irina, Teoria comunicării, Editura SNSPA, Bucureşti, 2001.
- Доценко Е.П. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. М., 1997.
- Крижанская Ю.С., Третьякова В.П. Грамматика общения. М., 1999.
- Зинченко В.П. Образ и деятельность. М; В., 1997
- Лисова С. Ю. Манипуляция в политической рекламе / С. Ю. Лисова ; науч. ред. В. Г. Ледяев ; Гос. образоват. учреждение высш. проф. образования "Ивановский государственный энергетический университет имени В. И. Ленина". - Иваново : [б. и.], 2008.
- Алехина И. Имидж и этикет делового человека. М., Дело, 2001.
- Бодуан Ж-П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство. М., ИНФРА. 2001.
- Браун Л. Имидж – путь к успеху. Спб. 2001.
- Галумов Э.А. Международный имидж России: стратегия формирования. М., 2005.
- Галумов Э.А. Международный имидж России: стратегия формирования. М., 2005.
- Гозман Л.Я., Шестопал Е.Б. Политическая психология. Ростов-на-Дону, 1996.
- Гринберг Г. Политическая реклама: портрет лидера. 1995.
- Джи Б. Имидж фирмы. Спб., 2000.
- Журавлева Д.В. Специфическое единство типичных признаков – структурная основа имиджа // Вестник университета Российской академии образования. – 2004, N3.
- Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков. 1994.
- Коновалов П.П. Имиджелогия [Текст] : учеб.-метод. пособие для студентов очной формы обучения специальности: 350700 - "Реклама" / П. П. Коновалов ; под ред. О. Г. Антоновой ; Рос. гос. социал. ун-т, Ин-т социал. образования, (фил.) РГСУ в г. Саратове, - Саратов : Науч. кн., 2006.
- Кузин Ф.А. Современный имидж делового человека, бизнесмена, политика. М., 2002.
- Лысикова О.В. Имиджелогия и паблик рилейшнз в социокультурной сфере [Текст] : учеб. пособие / О. В. Лысикова, Н. П. Лысикова ; гл. ред. Д. И. Фельдштейн ; Рос. акад. образования, Моск. психол.-социал. ин-т. - М., 2006.
- Метаева В.А. Проблемы имиджелогии в современный период развития общества. // Образование и наука. – 2001, N6.
- Панасюк, Александр Юрьевич. Имидж: энцикл. слов. / А. Ю. Панасюк. - М. : РИПОЛ классик, 2007.
- Почепцов Г.Г. Имиджелогия. М.,2004.
- Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. Киев, 2001.
- Почепцов Г.Г. Психологические войны. Москва, Киев, 2000.
- Цуладзе А. Формирование имиджа политика в России. 1999.
- Шепель В.М. Имиджелогия. М.,1996.