Opțiuni înscriere

Marketing inovațional
Anul III

Marketingul inovaţional este o disciplină de specialitate, curs practic. Disciplina dată reprezintă o continuare logică a cursurilor practice de perfecţionare economică (specificul Marketingului, metode de implementare a inovaţiilor pe piaţă în condiţii de concurenţă, planificarea activităţii de promovare, publicitate, PR pe piaţa internă şi externă) şi a cursurilor fundamentale (doctrine economice, micro- macroeconomia, statistica, psihologia).

Obiectivul major al marketingului inovaţional, în faza iniţială, este de a valorifica inovaţia tehnologică, prin definirea şi aplicarea modului de intrare pe piaţă a inovaţiei. Intrarea pe piaţă a inovaţiei se poate face în trei moduri: a) dezvoltare internă a inovaţiei; b) alianţă (asociere prin parteneriat cu alte întreprinderi); c) vânzarea tehnologiei inovatoare. Realizarea obiectuvului respectiv este posibilă prin aplicarea mixului de marketing inovaţional adaptat la cerinţele specifice pieţei. Însă, implementarea inovaţiei presupune mari cheltuieli de timp, bani, efort, tehnici şi metode de marketing specifice fiecărui produs sau serviciu nou lansat pe piaţă.

Conţinuturile unităţii de curs  contribuie la realizarea unui caracter formativ (înţelegerea fenomenelor, însuşirea metodelor de rezolvare a problemelor specifice, respectarea rigorii şi a preciziei, dezvoltarea deprinderilor de a obţine rezultate de apreciere şi analiză a marketingului inovaţional ai viitorilor specialişti (licenţiaţi) în domeniul de formare profesională –  marketing şi logistică.

Disciplina Marketing Inovațional este predată studenților anului III, specialității Marketing și Logistică, facultatea Științe Economice. Limba de predare a disciplinei – limba română, rusă, engleză.

Autoînscriere (Student)
Autoînscriere (Student)