Opțiuni înscriere
Marketing și logistică este o disciplină fundamentală, care reprezintă o continuare logică a cursurilor practice de pregătire economică (specificul Marketingului, metode de reglare a activității economice pe piață în condiții de concurență, planificarea activității de promovare, publicitate, PR pe piața internă și externă) și a cursurilor fundamentale (doctrine economice, micro-macroeconomia, statistica, psihologia). Marketing cuprinde nu numai lucrul practic asupra principiilor de gestiune clasice și contemporane, ci și gestionarea procesului decizional în activitatea economică internă și externă. Marketingul este considerat astăzi factorul esențial al succesului unei organizații, indispensabil in dezvoltarea sa economico-sociala, soluție miraculoasa ce rezolva problemele acesteia, instrument de baza in atingerea marilor performante, dar si in evitarea riscului. In același timp, în economie au loc schimbări majore, datorate apariției și dezvoltării economiei de piață, a noilor reglementări legislative asociate acesteia, proceselor și procedurilor de lucru aplicate în sistemul bancar, tehnologiei îmbunătățite și unei game mai largi de produse și servicii oferite clienților, persoane fizice sau juridice.