Enrolment options
În toate domeniile economiei naționale este primordială securitatea consumatorilor și procesele manageriale care se asigură prin intermediul unui set de procese care interacționează sau sunt legate între ele. Management stabilește politici şi furnizează resurse pentru a le obține. Principalul obiectiv al managementului calității este de a satisface cerințele clientului și de a se preocupa să fie depășite așteptările clientului. Succesul durabil este obținut atunci când o organizație atrage și păstrează încrederea clienților și a altor părți interesate. Pentru a conduce o organizație în mod eficace și eficient, este importantă respectarea și implicarea întregului personal, de la toate nivelurile. Recunoașterea, împuternicirea și creșterea competențelor personalului facilitează angajamentul acestuia în realizarea obiectivelor referitoare la calitate, ale organizației. Organizațiile de succes sunt orientate permanent spre îmbunătățire, în vederea de a menține nivelurile de performanță curente, pentru a reacționa la schimbările condițiilor interne și externe și pentru a crea noi oportunități. Marketingul reprezintă întreaga afacere privită din punctul de vedere al rezultatului final, adică prin prisma clientului. Succesul afacerii este determinat de mulțumirea clientului.