Cerințe pentru finalizare
Deschis: luni, 23 noiembrie 2020, 00:00
Dată limită: luni, 30 noiembrie 2020, 00:00
Fiecare student își va alege o companie de brand (de ex. Coca cola, Pepsi cola, Nike, Mc donalds etc.) va analiza strategii de PR și campanii de PR, mesaje, produse care au contrubuit la succesul companiei.
Tendința actuale în campaniile de PR. Carte, https://books.google.md/books?id=zymTDwAAQBAJ&pg=PT17&lpg=PT17&dq=revolutia+optimismului+pufule%C8%9Bii+Gusto&source=bl&ots=JNgl4Eqfr0&sig=ACfU3U01JNVgCxjvKpW0diYxTwx9KewY2g&hl=ro&sa=X&ved=2ahUKEwiS6_vqj5jtAhXJK3cKHX6hB84Q6AEwFHoECAsQAg#v=onepage&q=revolutia%20optimismului%20pufule%C8%9Bii%20Gusto&f=false