Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
Sari la conţinutul principal
Moodle.USM
  • Acasă
  • Cursuri
    Cursuri USM Formare Continua Cursuri deschise TecTNet LMPI Securitatea Informației RESTART 2018-2019 - BA master programme Educație pentru drone DEFEP Chestionare Toate cursurile
  • Suport
    General FAQ Profesori FAQ Studenți Glosar-ghid
  • Referințe USM
    Pagina USM Biblioteca Centrala USM Microsoft365
  • Căutare curs
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Română ‎(ro)‎ Русский ‎(ru)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Moodle.USM
Acasă Cursuri Derulează Extinde
Cursuri USM Formare Continua Cursuri deschise TecTNet LMPI Securitatea Informației RESTART 2018-2019 - BA master programme Educație pentru drone DEFEP Chestionare Toate cursurile
Suport Derulează Extinde
General FAQ Profesori FAQ Studenți Glosar-ghid
Referințe USM Derulează Extinde
Pagina USM Biblioteca Centrala USM Microsoft365
Căutare curs
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile

Speța nr. 2 la Tema nr. 5. 21 octombrie 2021

  1. Cursuri USM
  2. Drept
  3. Ciclul II Masterat
  4. Drepturile Omului (90 cr)
  5. Semestrul II
  6. IAR
  7. Tema 5. DREPTURILE ECONOMICE, SOCIALE ȘI CULTURALE
  8. Speța nr. 2 la Tema nr. 5. 21 octombrie 2021
Cerințe pentru finalizare
Deschis: joi, 21 octombrie 2021, 19:00
Dată limită: joi, 21 octombrie 2021, 23:59

Statul Tripo care nu este parte la Convenţia din 1951 recunoaşte solicitanţii de azil din anumite state în calitate de refugiaţi, dar îi consideră pe refugiaţii din alte state drept migranţi legali. ICNUR consideră că unele persoane din al doilea grup sunt refugiaţi şi merită acordarea unei protecţii. Astfel, copiilor din primul grup li se permite să frecventeze instituţiile de învăţământ, dar copiilor din al doilea grup le este interzis acest drept. 

Sarcini:   

1. Cum veţi pleda, în calitate de ofiţer ICNUR, pentru copiii din al doilea grup?

2.  Ce acţiuni puteţi întreprinde pentru promovarea dreptului la educaţie a copiilor refugiaţi?

3. Argumentați răspunsul Dvs prin prisma instrumentelor internaționale și jurisprudenței relevante.

Previous activity Speța nr. 1 la Tema nr. 5. 21 octombrie 2021
următoarea activitate DREPTURILE ECONOMICE, SOCIALE ȘI CULTURALE

Contact us

Follow us

Contactați serviciul de asistență
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Obțineți aplicația mobilă
Obțineți aplicația mobilă
Play Store App Store
Furnizat de Moodle

This theme was proudly developed by

Conecti.me