Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
Sari la conţinutul principal
Moodle.USM
  • Acasă
  • Cursuri
    Cursuri USM Formare Continua Cursuri deschise TecTNet LMPI Securitatea Informației RESTART 2018-2019 - BA master programme Educație pentru drone DEFEP Chestionare Toate cursurile
  • Suport
    General FAQ Profesori FAQ Studenți Glosar-ghid
  • Referințe USM
    Pagina USM Biblioteca Centrala USM Microsoft365
  • Căutare curs
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Română ‎(ro)‎ Русский ‎(ru)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Moodle.USM
Acasă Cursuri Derulează Extinde
Cursuri USM Formare Continua Cursuri deschise TecTNet LMPI Securitatea Informației RESTART 2018-2019 - BA master programme Educație pentru drone DEFEP Chestionare Toate cursurile
Suport Derulează Extinde
General FAQ Profesori FAQ Studenți Glosar-ghid
Referințe USM Derulează Extinde
Pagina USM Biblioteca Centrala USM Microsoft365
Căutare curs
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile

Lucrul individual la cursul FMP va fi încărcat aici! Va fi prezentat până la 11.12.2021

  1. Cursuri USM
  2. Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative
  3. Ciclul II Masterat
  4. Management politic şi electoral (120 cr)
  5. Semestrul I
  6. MP
  7. General
  8. Lucrul individual la cursul FMP va fi încărcat aici! Va fi prezentat până la 11.12.2021
Cerințe pentru finalizare
Deschis: duminică, 25 octombrie 2020, 00:00
Dată limită: joi, 10 decembrie 2020, 00:00

Planul de campanie electorală

(ghid metodologic)

  1. 1.     INVESTIGAȚIA

1.1.Tipul alegerilor

1.2.Condițile necesare pentru a câștiga alegerile

1.3.         Prin ce se caracterizează sectorul/localitatea în care candidați?

-situația economică (proiecte economice importanțe, agenți economici din regiune)

-ecologică

-demografică

-infrastructura (transport, canalizare, gazificare etc.)

-alte informații importante, particularități ale localității

1.4. Analiza mediului politic

- (parteneri politici, popularitatea partidelor politice în localitate, lideri de opinie sau ONG, oameni de afaceri – relația ta cu ei)

-susele de informare a populației

-structura demografică a electoratului (vârstă, ocupațiile, origini etnice, niveluri ale educației, cine și unde locuiește (dacă există regiuni, mahalele bine structurate ale localității)

1.5. Candidatul nostru (trebuie să răspundeți la întrebarea de ce candidați la aceste alegeri?+ succintă descriere a profilului (vârsta, experiența, studiile (crearea legendei) + trebuie să fie corelată cu (fișa de lucru 6 vă ajută să formulați )

II Stabilirea SCOPULUI

Câte voturi sunt necesare pantru a câștiga, în câte

 familii locuiesc acești alegători? (Alineatul: Confruntarea astectelor p. 16)

III TARGHETINGUL ALEGĂTORILOR

Utilizația așa-model de segmentare...Ghidațivă de BoxaA, B, C p25-26 ca să puteți mai ușor structura alegătorii

Grupurile și straturile sociale

Inițiatorii

Adepții

Aliații

Cvasi-

adepții

Observatorii

Centru

Conservatorii

Reacționarii

Rudele

X

X

X

Vecinii de pe stradă

X

X

X

X

Tinerii între vârsta ....

Etc., etc.

X

X

X

 

IV ELABORAREA MESAJULUI CAMPANIEI

Elaborați fișa de lucru 7. Boxul cu mesaj (p. 33),  (fișa de lucru 6 vă ajută să formulați )

Mesajul Dstră alegătorilor care se încadrează într-un minut!

 

 

Ce spunem despre noi

 

______________________________

 

Ce spunem despre oponenți

Ce spun oponenții depre sine

 

 

 

 

Ce spun oponenții sine

 

V ELABORAREA PLANULUI DE CONTACTARE A ALEGĂTORILOR

Fișa de lucru nr. 9 Identificarea metodei de contact a alegătorilor

VI REALIZAREA CAMPANIEI

6.1. Descrieți structura campaniei (staful campaniei)

6.2. Graficul de lucru și întâlniri (fișa de lucru 12, p.63) pentru 4-5 săptămâni de campanie electorală, indicați acțiuni cheie per săptămână (S1, S2, S3, S4...), nu pe zi.

6.3. Bugetul campaniei și colectare de fonduri (descrieți succint care sunt acțiunile sau materialele promoționale care necesită buget)

  • Manual de planificare a campaniei politice.pdf Manual de planificare a campaniei politice.pdf
    26 octombrie 2020, 18:39
Previous activity Linkul lecției online pe zoom
următoarea activitate Subiecte examen

Contact us

Follow us

Contactați serviciul de asistență
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Obțineți aplicația mobilă
Obțineți aplicația mobilă
Play Store App Store
Furnizat de Moodle

This theme was proudly developed by

Conecti.me