Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
Sari la conţinutul principal
Moodle.USM
  • Acasă
  • Cursuri
    Cursuri USM Formare Continua Cursuri deschise TecTNet LMPI Securitatea Informației RESTART 2018-2019 - BA master programme Educație pentru drone DEFEP Chestionare Toate cursurile
  • Suport
    General FAQ Profesori FAQ Studenți Glosar-ghid
  • Referințe USM
    Pagina USM Biblioteca Centrala USM Microsoft365
  • Căutare curs
  • Mai mult
Română ‎(ro)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Română ‎(ro)‎ Русский ‎(ru)‎
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori
Conectare
Moodle.USM
Acasă Cursuri Derulează Extinde
Cursuri USM Formare Continua Cursuri deschise TecTNet LMPI Securitatea Informației RESTART 2018-2019 - BA master programme Educație pentru drone DEFEP Chestionare Toate cursurile
Suport Derulează Extinde
General FAQ Profesori FAQ Studenți Glosar-ghid
Referințe USM Derulează Extinde
Pagina USM Biblioteca Centrala USM Microsoft365
Căutare curs
Extinde toate secțiunile Restrânge toate secțiunile

Elements of political brands and effects of political branding on electoral success

  1. Cursuri USM
  2. Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative
  3. Ciclul I Licență
  4. Politologie
  5. Anul III
  6. TFIPRP
  7. Topic 4
  8. Elements of political brands and effects of political branding on electoral success
Cerințe pentru finalizare
Dați click pe Elements of political brands and effects of political branding on electoral success pentru a deschide resursa.
Previous activity Analiza profilului imagologic al unui lider politic
următoarea activitate Evolution of Political Branding: Typologies, Diverse Settings and Future Research

Contact us

Follow us

Contactați serviciul de asistență
În prezent folosiți accesul pentru vizitatori (Conectare)
Rezumatul păstrării datelor
Obțineți aplicația mobilă
Obțineți aplicația mobilă
Play Store App Store
Furnizat de Moodle

This theme was proudly developed by

Conecti.me