Tipologia textelor se ocupă cu identificarea criteriilor pentru clasificarea textelor. În dependenţă de criteriile adoptate există câteva posibilităţi de clasificare a textelor. Această disciplină are ca scop distingerea taxonomiei textelor după criteriul funcţional şi cel de stil. De asemenea, în cadrul acestui curs vor fi formulate nişte repere pentru analiza şi sinteza conţinutului textului la diferite nivele. Activităţile de interpretare a textului, traducere literară şi de formulare a exerciţiilor la text au ca finalitate formarea criticilor literari, a traducătorilor şi profesorilor.
Cursul este destinat studentilor de la specialitatea Limba spaniolă și engleză, Domeniul general : Filologie, a. 3, sem. IV. Cursul va fi predat în limba spaniolă. Nivel B2+
Acest curs are scopul de a pregăti studenții pentru nivelul B2 de cunoaștere a limbii engleze conform cadrului european comun de referință pentru limbi (CEFR). Astfel, la finele acestui curs, studenții trebuie să comunice cu un grad de spontaneitate și de fluență care fac posibilă participarea normală la o conversație cu un interlocutor vorbitor nativ al limbii respective, pot prezenta descrieri clare și detaliate pe un număr larg de subiecte din domeniul sau de interes și să dezvolte un punct de vedere cu privire la un subiect de actualitate. Cei care cunosc o limba engleză la nivelul B2 pot să citească rapoarte și articole pe teme contemporane concrete sau abstracte, precum și literatura scrisă în limbajul contemporan; respectiv cei care ajung să cunoască limba engleză la nivelul B2 sunt capabili să scrie texte, eseuri, rapoarte în care transmit informații sau argumentează un anumit punct de vedere.Această disciplina are ca scop dezvoltarea următoarelor competențe: comunicarea la nivel mediu-înalt în două limbi străine, cunoașterea literaturii și a culturii țărilor și popoarelor limba cărora se studiază, redactarea diferitor tipuri de texte/discursuri în două limbi străine, utilizarea limbajului specializat în funcție de publicul țintă.
Acest curs are scopul de a pregăti studenții pentru nivelul B2 de cunoaștere a limbii engleze conform cadrului european comun de referință pentru limbi (CEFR). Astfel, la finele acestui curs, studenții trebuie să comunice cu un grad de spontaneitate și de fluență care fac posibilă participarea normală la o conversație cu un interlocutor vorbitor nativ al limbii respective, pot prezenta descrieri clare și detaliate pe un număr larg de subiecte din domeniul sau de interes și să dezvolte un punct de vedere cu privire la un subiect de actualitate. Cei care cunosc o limba engleză la nivelul B2 pot să citească rapoarte și articole pe teme contemporane concrete sau abstracte, precum și literatura scrisă în limbajul contemporan; respectiv cei care ajung să cunoască limba engleză la nivelul B2 sunt capabili să scrie texte, eseuri, rapoarte în care transmit informații sau argumentează un anumit punct de vedere.Această disciplina are ca scop dezvoltarea următoarelor competențe: comunicarea la nivel mediu-înalt în două limbi străine, cunoașterea literaturii și a culturii țărilor și popoarelor limba cărora se studiază, redactarea diferitor tipuri de texte/discursuri în două limbi străine, utilizarea limbajului specializat în funcție de publicul țintă.
Cursul dat se axează pe principiile: progresivităţii, evaluării individuale şi colective, instruirii problematizate, atomizării şi reconstruirii analitice a materialului.
Cursul este destinat studenţilor din anul III de studii, de la ciclul licenţă, specialitatea Limba spaniolă şi engleză, domeniul Studiul Limbilor şi limba de predare a disciplinei este limba engleză.
Cursul este destinat studenților specialității Limba spaniolă și engleză, anul III. Cursul va fi predat în limba spaniolă, Nivel B2+
Cursul este oferit studentilor anului III, specialitatea Limba spaniolă și engleza, va fi predat în limba spaniolă, Nivel B2+
Cursul este destinat studenților anului III, specialitatea Limba spaniolă și engleză.
Tipologia textelor se ocupă cu identificarea criteriilor pentru clasificarea textelor. În dependenţă de criteriile adoptate există câteva posibilităţi de clasificare a textelor. Această disciplină are ca scop distingerea taxonomiei textelor după criteriul funcţional şi cel de stil. De asemenea, în cadrul acestui curs vor fi formulate nişte repere pentru analiza şi sinteza conţinutului textului la diferite nivele. Activităţile de interpretare a textului, traducere literară şi de formulare a exerciţiilor la text au ca finalitate formarea criticilor literari, a traducătorilor şi profesorilor.
Disciplina este destinata studentilor anului III ai facultatii Litere, specialitatea Limba spaniola şi Limba engleză cu predare in limba engleza, Stiinţe ale Educaţiei.
Cursul este oferit studenților specialității Limba spaniolă și engleză anul III. Cursul va fi predat în limba spaniolă, Nivel B2+
Cursul opțional Traducerea specializată este destinat studenților anului III, specialitatea Limba spaniolă și engleză. Acest curs are drep scop principal dezvoltarea competenței lingvistice, competenței pragmatice, competenței de traducere și mediere din și în limba spaniolă.