Logistica și Supply Chain Management
Semestrul I
Managementul lanțului de aprovizionare (SCM – Supply Chain Management) a fost definit ca ,,un proces orientat pe procurarea, producerea și furnizarea de produse și servicii clienților”. SCM are un domeniu de aplicare larg, care include sub-furnizori, furnizori, operații interne, comerțul clienților cu amănuntul (comerțul) si utilizatorii finali. Are deschidere la toate mișcările și depozitările materiilor prime, inventarului și produselor finite din punctul de origine la punctul de consum. Termenul managementul lanțului de aprovizionare a fost inventat de către firma de consultanta și strategie Booz Allen Hamilton în 1980. Lanțurile de aprovizionare sunt dinamice și complexe ajungând în număr mare la mulți client și înapoi la mulți furnizori din întreaga lume. Există în ambele servicii și organizații de fabricație, deși complexitatea lanțului poate varia foarte mult de la industrie la industrie și de la firmă la firmă.
Managementul marketingului (dr. hab, conf. univ. Călugăreanu Irina)
Semestrul I

Managementul marketingului reprezintă procesul de planificare și implementare a concepției,  stabilirii prețurilor, promovării, distribuției a bunurilor, serviciilor și ideilor destinate schimburilor cu anumite grupuri care să satisfacă clienții și obiectivele companiei.