Obiectivul disciplinei „Managementul schimbărilor” constă în formarea cunoștințelor în domeniul managementului în situaţii de criză și a rolului managerului în cadrul organizației. Cursul asigură însușirea cunoștințelor teoretice privind fundamentarea managementului schimbărilor și a metodelor și tehnicelor moderne de conducere la nivel organizațional, precum și formarea aptitudinilor practice care vizează etapele de scoatere din criză a organizaţiei, aplicarea diferitelor tehnici și instrumente în realizarea managementului modern; analiza implementării managerilor în practica elaborării componentelor obligatorii a organizației și identificarea problemelor și obstacolelor ce pot apărea în cadrul organizației.
Cursul organizaţiei, oferind premise necesare pentru o gestionare performantă, care să corespundă cerințelor de depăşire a crizelor. Însușirea cunoștințelor se asigură printr-un complex care cuprinde: lecții teoretice, seminare, lecții de laborator, referate, eseuri și studii de caz analizate. Un loc aparte revine studiului individual. În predarea cursului Managementul Schimbărilor sunt utilizate preponderent metodele interactive: metoda dezbaterilor, metoda cauzală, studiu de caz, metoda proiectului, activități în grup; metode de tip euristic prin care studentul este stimulat să găsească soluţii prin rezultatul propriei activităţi de învăţare, dar şi metode tradiţionale ca expunerea, descrierea, ș.a.
S.03.A.019
constă în formarea cunoștințelor în
Disciplina ,,Managementul IMM-urilor” are ca obiectiv însușirea tipologiei și
particularităților de funcționare și gestionare a IMM-urilor, particularitățile exercitării funcției de previziune în cadrul IMM-urilor, cum are loc procesul de planificare a afacerii şi conţinutul planului de afaceri, care sunt instrumente manageriale specific funcției de organizare utilizabile în cadrul IMM-urilor și ce tipuri de control sunt specific managementului antreprenorial.
În predarea cursului Managementul IMM-urilor sunt utilizate preponderent metodele interactive: metoda dezbaterilor, metoda cauzală, studiu de caz, metoda proiectului, activități în grup; metode de tip euristic prin care studentul este stimulat să găsească soluţii prin rezultatul propriei activităţi de învăţare, dar şi metode tradiţionale ca expunerea, descrierea, ș.a.