Opțiuni înscriere
Disciplina “Marketing internaţional” îşi propune ca scop familiarizarea studenţilor cu deprinderile esenţiale necesare specialistului în marketing, pentru luarea deciziilor într-un context global:
Sistemul marketingului internațional reprezintă o abordare modernă, subsumată necesității îmbunătățirii eficacității întregului marketing destinat piețelor internaționale. Disciplina combină mediul internațional care tratează conceptele, conținutul, structura și problemele specifice a macromediului și pieței, inclusiv prin prisma identificării clienților prin segmentare. Cercetarea de marketing internațional este axată pe procese și metode specifice care se concentrează asupra componenței strategice a internaționalizării firmelor. Barierele naţionale privind marketingul se desfiinţează treptat. Prin urmare, specialiştii în marketing trebuie să supravegheze şi să evalueze în mod sistematic şi profund noile fenomene apărute pe pieţele mondiale şi să definească oportunităţile de marketing internaţional. Un specialist în marketing trebuie să gândească în mod global şi să acţioneze în mod local.