Opzioni di iscrizione

Managementul financiar a produselor hoteliere și turistice
Semestrul II

Cursul „Managementului financiar a produselor hoteliere și turistice” analizează implicaţiile financiare ale deciziilor realizate de management în gestionarea activităţii entităţilor economice. Astfel, studenţii sunt învăţaţi cum ar trebui gestionată activitatea financiară a entităţii, respectiv atragerea de resurse si investirea eficientă a acestora, gestiunea riscurilor financiare etc. Analiza eficienţei deciziilor financiare este realizată din perspectiva obiectivului major al firmei: maximizarea averii acţionarilor. Pornind de la informaţiile oferite de situaţiile financiar-contabile pot fi identificate eventualele probleme cu care entitatea se confruntă în ceea ce priveşte realizarea echilibrului financiar, capacitatea sa de plată a datoriilor pe termen scurt sau lung, menţinerea sau majorarea profitabilităţii sale, precum si asigurarea unei creşteri sustenabile a activităţii sale.

Din această perspectivă, cursul încearcă sa ofere soluţii pentru gestionare financiară reuşită a întreprinderii. Aplicaţiile practice ce vor fi rezolvate sau de rezolvat vor avea ca obiectiv o mai bună înţelegere a modului de fundamentare a deciziilor financiare. Studiile de caz ce vor fi supuse analizei studenţilor vor testa abilitatea acestora de a interpreta informaţia disponibila despre o entitate economică precum şi modul în care aceasta este valorificată în recomandări, sugestii de îmbunătăţire a managementului financiar.

                 

Iscrizione spontanea (Student)
Iscrizione spontanea (Student)