Opțiuni înscriere
Disciplină „Marketing direct” este o disciplină actuală, care are scop lărgirea culturii economice a studenților. Marketingul Direct este o formă de publicitate care se adresează unui set de ținte bine definit cu scopul de a genera un rezultat măsurabil, folosind instrumente media adresabile, ca poșta sau e-mailul.
Necesitatea studierii cursului dat reiese din importanța abordării directe a clienților cu scopul de a majora volumele de vinzări.
Metode de predare:
În predarea disciplinei sunt utilizate preponderent metodele interactive: brainstorming, învăţarea prin rezolvarea de studii de caz, studiu de caz, metode de tip euristic prin care studentul este stimulat să găsească soluţii prin rezultatul propriei activităţi de învăţare, dar şi metode tradiţionale ca expunerea, descrierea, explicarea fenomenelor şi proceselor de deservire, reprezentările grafice, comparaţia, etc.
Studentul va fi capabil:
- să perceapă esenţa noţiunei de Marketing direct;
- sa determine premizele şi factorii determinanţi ai Marketingului direct;
- să determine avantajele publicității prin poștă;
- să perceapă esenţa noţiunei de telemarketing;
- să perceapă esenţa noţiunei de mobile-marketing;
- să determine tipologia si avantajele mobile-marketing.