Opțiuni înscriere
Cursul Etica pedagogică continuă elucidarea corelaţiei dintre ştiinţele pedagogie-psihologie şi didactică, investigând ontologia profesorului, relevând capacităţile profesionale în raport cu axiologia eticii, reflectat în capacitatea de a proiecta o lecţie şi de a o realizarea. Sunt abordate diverse probleme din cadrul instruirii educative din şcoală / liceu.
Un principiu esenţial constituie cerinţele paradigmei curriculare a obiectului limba şi literatura în şcoală şi evoluţia personalităţii celor implicaţi în procesul instructiv-educativ. Importanţa acestui curs constituie legătura dintre cunoştinţele teoretice şi experienţa didactică, care este continuată de unii studenţi în teze de licenţă, e utilizată în activitatea profesională de învăţător. Acest curs este destinat studenților an. III ȘE și an. IV LL, secția cu frecvență la zi și cu frecvență redusă.
Într-un final, cursul îşi propune să le dezvolte studenţilor capacităţile de gândire critică individuală, competenţele de predare/învățare/evaluare în corespundere cu programul de formare profesională.