Opțiuni înscriere
Cursul este destinat studenţilor anului I, sem I, II, ciclul licenţă, Facultatea Științe Economice
Cunoaşterea unei limbi străine la nivel de comunicare reprezintă un imperativ cotidian și un atu în eventualitatea angajării în câmpul muncii, iar dezvoltarea competenţelor de comunicare într-o limbă străină în baza lexicului de specialitate contribuie la integrarea cu succes a tinerilor specialişti în activitatea profesională.zat aloglot şi utilizarea acestuia în mod corect şi fluent în baza lexicului fundamental de specialitate
Dezvoltarea competenţei de comunicare în limba străină în învăţământul nefilologic, ca parte a procesului de predare-învățare trebuie concepută prin prisma abordării motivaţionale şi psiholingvistice a didacticii limbilor străine ce plasează învăţarea într-un context real, unde scopul final este însuşirea unui cod speciali
Prin utilizarea unei metodologii adecvate didacticii limbilor străine, "focusată pe student", profesorul contribuie la formarea personalităţii potențialului specialist.
Scopul predării-învăţării lexicului de specialitate în cadrul seminariilor are menirea de a înlesni documentarea şi comunicarea studenţilor, aceasta conducându-i în demersul cognitiv al profesiei.
BIBLIOGRAFIE RECOMANDATĂ
BIBILIOGRAFIE OBLIGATORIE
- Market Leader Course Book, (2010), Intermediate Business English, DAVID COTTON, DAVID FALVEY, SIMON KENT, Pearson Education Limited, England, ISBN 978-1-4082-3695-6
- Market Leader Practice File, (2010), Intermediate Business English, DAVID COTTON, DAVID FALVEY, SIMON KENT, Pearson Education Limited, England, ISBN 978-1-4082-3695-3
- Intelligent Business Course Book, (2006), Intermediate Business English, TONYA TRAPPE., GRAHAM TULLIS, New Edition, Longman, ISBN 978-0-582-84796.
- Intelligent Business Workbook, (2006), Intermediate Business English, TONYA TRAPPE., GRAHAM TULLIS, New Edition, Longman, ISBN 978-0-582-84796.
- Business Vocabulary in Use, (2002)., BILL MASCULL, Intermediate, Cambridge University Press, ISBN 0 521 77529 9.
- Test your Business Vocabulary in Use, (2003)., GEORGE BETHELL, TRICIA ASPINALL, Cambridge University Press, ISBN 0 521 53254.
BIBLIOGRAFIE SUPLIMENTARĂ
- A Dictionary of Business and , (2009)., Jonathan Law., Oxford University Press, ISBN 9780199234899.
- Dictionary of Business Terms (2004)., Jack P. Friedman ., Barron’s Educational Series, ISBN13: 9780812018332.
- Cambridge Advanced Learner’s Dictionary, (2005), Cambridge University Press., ISBN-10 0-521-60498-2.
- Market Leader,(2004) David Cotton, David Falvey, Simon Kent, Cambridge University Press.