Opțiuni înscriere
„Marketingul mass-media” este o disciplină, destinaţia căreia este de a familiariza masteranzii cu aspectele general-teoretice ale marketingului și de a le crea abilități de planificare, implementare și evaluare a strategiilor și metodelor de marketing și vânzări de produse mediatice. Ea oferă cunoştinţe despre mediul, trăsăturile specifice, metodele de bază, strategiile și tacticile de marketing și deprinderi de scriere, analiză, implementare și evaluare a unui plan de marketing.
Scopul disciplineieste formarea unei viziuni de ansamblu asupra importanței politicilor de marketing a instituției media pentru buna desfășurare a activității sale, pentru dezvoltarea și consolidarea sa în piața mediatică. Un accent deosebit este acordat conștientizării rolului cercetărilor de marketing și studiului comportamentului consumatorului asupra fundamentării deciziilor de marketing, integrarea lor în sistemul de marketing și, nu în ultimul rând, în modelarea pieții mediatice în conformitatea cu rezultatele acestor studii.
Cursul valorifică procesele mediatice prin simbioza cu principiile marketingului holist, ce concepe, proiectează și implementează programele, procesele și activitățile de marketing, luând în considerare amploarea și interdependența existente în mediul de marketing. Atuurile fundamentale ale cursului reprezintă orientarea managerială, abordarea analitică, perspectiva pluridisciplinară, aplicații strategice asupra întregului spectru de activități ale marketingului și, nu în ultimul rând, acoperire tematică exhaustivă și echilibrată.