Opțiuni înscriere
Marketing cuprinde nu numai lucrul practic asupra principiilor de gestiune clasice și contemporane, ci și gestionarea procesului decizional în activitatea economică internă și externă. Marketingul este considerat astăzi factorul esențial al succesului unei organizații, indispensabil in dezvoltarea sa economico-sociala, soluție miraculoasa ce rezolva problemele acesteia, instrument de baza in atingerea marilor performante, dar si in evitarea riscului. În același timp, în economie și societate au loc schimbări majore, datorate apariției și dezvoltării economiei de piață, a noilor reglementări legislative asociate acesteia, proceselor și procedurilor de lucru aplicate în sistemul bancar, tehnologiei îmbunătățite și unei game mai largi de produse și servicii oferite clienților, persoane fizice sau juridice.
Programul este alcătuit în corespundere cu planul de studii și prevede însușirea bazelor teoretice ale marketingului și logisticii în limitele orelor programate pentru studenții de la Programul de master Sondaje de opinie, Marketing și publicitate.
Limba de instruire – română.