Opțiuni înscriere
„Managementul relațiilor publice” este o disciplină, rolul căreia este familiarizarea studenților cu aspectele generale ale utilizării strategiilor și metodelor de PR și comunicare și de a le crea competențe de utilizare a cunoștințelor teoretice obținute în planificarea acțiunilor strategice de comunicare și PR. Disciplina oferă studenților cunoştinţe despre comunicarea publică și relațiile publice, campaniile de PR, procesul de elaborare, implementare și evaluare a planului strategic, analiza strategică a mediului concurențial și organizațional, caracteristicile definitorii ale generațiilor și tehnicilor de comunicare cu mass-media.
Disciplina are ca obiectiv general instruirea viitorilor specialiști în vederea formării competenţelor și abilităților de implementare a metodelor și strategiilor de comunicare și promovare a entității, de fidelizare a consumatorului, de utilizare a resurselor pieții publicitare, atât în mediul tradițional, cât și cel digital. Un aspect concordat cu tendințele actuale reprezintă abordarea aplicativă a acțiunilor strategice și metodelor de promovare și comunicare a imaginii entității. Concomitent cu studierea esenței relațiilor publice, mediului concurențial și organizațional, strategiei de comunicare, studenții vor obține competențe de planificare, implementare și evaluare a unei strategii de comunicare. Atuurile fundamentale ale cursului reprezintă abordarea analitică, perspectiva pluridisciplinară, aplicațiile strategice asupra întregului spectru de activități de comunicare și, nu în ultimul rând, acoperirea tematică exhaustivă și echilibrată.