Opțiuni înscriere

Marketing inovațional - seminare
Anul III

În activitatea de marketing, inovarea este una dintre cerinţele esenţiale pentru întreprinderi, atât pentru cele din sectorul public cât şi din cel privat. Inovaţia reprezintă instrumentul de soluţionare a provocărilor actuale globale indiferent de domeniul de activitate şi este considerată ca factor motor al competitivităţii produselor.

Capacitatea inovaţională este o determinantă a competitivităţii economice a întreprinderii. Dezvoltarea sustenabilă a întreprinderilor este rezultanta capacităţii acestora de a genera noi idei, în suportul creşterii producţiei, ocupării forţei de muncă, protecţiei mediului etc.

În ultimii ani întreprinderile acordă importanţă crescândă inovării ca componentă a cercetării, concomitent cu cercetarea fundamentală, cercetarea aplicativă şi transferul tehnologic. Întreprinderile care înregistrează succes sunt acele întreprinderi care realizează activitatea de marketing inovaţional şi ca rezultat a cotă parte impunătoare a veniturilor acestora se obţine din produse noi sau semnificativ îmbunatăţite.

În contextul amplificării concurenţei, inovarea şi marketingul inovaţional sunt percepute ca surse importante de identificare, creare şi susţinere a avantajelor competitive, oportunităţi de extindere a domeniului competenţelor, implicând astfel în lupta concurenţială toate activităţile implicate în obţinerea produsului nou.

MK-2001
MK-2001
MK - 201
MK - 201