Opțiuni înscriere

Creation and promotion of tourist product
Anul III

Curriculum-ul dat presupune reliefarea cadrului conceptual, obiectivelor generale şi administrarea disciplinei, precum şi descrierea conţinutului cursului şi a obiectivelor de referinţă pentru fiecare temă, precum şi sugestii privind orientarea activităţii individuale a studenţilor. Pentru o însuşire mai profundă a creării si promovarii produsului turistic pentru studiere se da lista literaturii de specialitate. Prezentul Curriculum este un instrument metodic, ce reflectă cadrul general al predării disciplinei " CREAREA SI PROMOVAREA SERVICIILOR TURISTICE " şi evaluării cunoştinţelor studenţilor. De asemenea se indică prin ce conţinuturi se preconizează realizarea obiectivelor proiectate, toate acestea având drept scop ghidarea activităţilor de predare a profesorilor şi învăţare a studenţilor în procesul de formare a tinerilor economişti.

Disciplina este destinată studenților anuluii III de la specialitatea „ Servicii hoteliere, Turism si Agrement ” în semestrul V. Este o disciplină care va ajuta studenții la obţinerea cunoștințelor teoretice și practice referitoare la crearea produselor turistice şi folosirea instrumentelor de promovare a acestora: promovarea vânzărilor, relațiile cu publicul, vînzarea personală, publicitate. Toate aceste aspecte teoretice formează o viziune globală referitoare la procesul de organizarea, planificare şi control a procesului de servucţie, ceea ce are ca scop de a forma competenţe profesionale.

Beneficiarii  unității de  curs sunt studenții specialității „Servicii hoteliere, Turism si Agrement”.  Limba de predare: română, rusă.

Autoînscriere (Student)
Autoînscriere (Student)