Opțiuni înscriere

CAMPANIA DE COMUNICARE PUBLICĂ
Anul II

Cursul Campania de comunicare publică reprezintă o disciplină axată pe aspectele teoretice și practice ale unuia dintre cele mai importante produse de relații publice. Subiectele propuse au menirea de a familiariza studentul cu întregul proces de planificare, organizare și evaluare a unei campanii de comunicare publică.

         Planul de campanie este instrumentul care face legătura între organizaţie (oricare ar fi domeniul de activitate al acesteia) şi publicurile ei. În ierarhia planurilor, acesta este primul care are ca misiune să se adreseze exteriorului organizaţiei, este deci interfaţa între activităţile interne ale organizaţiei şi publicurile sale. Planul  de campanie este, prin urmare, o succesiune ordonată de operațiuni efectuate pentru a găsi soluţii concrete de comunicare în funcție de preocupările organizaţiei; el începe cu o analiză şi continuă cu un  studiu, o planificare, o fază de execuţie şi una de control. Se precizează că un plan este jurnalul de bord în care sunt consemnate toate deciziile pertinente ale unei campanii.

Vizitatorii nu pot accesa acest curs. Vă rugăm să vă autentificați.