Moodle: Informația pentru profesori de curs. Problemă tehnică cu privire la utilizare a instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder".

Moodle: Informația pentru profesori de curs. Problemă tehnică cu privire la utilizare a instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder".

de către Vișnevschi Boris-
Număr de răspunsuri: 0

Stimați utilizatori a platformei educaționale Moodle USM!

Acest mesaj este destinat profesorilor cursurilor pe platforma educațională Moodle USM.

După efectuare actualizării platformei educaționale Moodle USM și executarea lucrărilor de mentenață planificate s-a depistat că la moment există o problemă tehnică pe platforma Moodle cu privire la utilizare a instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder".

Această problemă există pentru că platforma Moodle nu mai suportă instrumentul (pluginul) "PDF.js Folder" (ultima actualizare căruia a fost în 2013).

Mesajul problemei este următor:
"S-a detectat o eroare de codare, trebuie revizuită de un programator: add_to_log() has been removed, please rewrite your code to the new events API. Informații suplimentare privind eroarea"

Pentru soluționare problemei apărute este necesar să urmăriți următorii pași:

I. În cazul în care NU AVEȚI aceste documente (plasate pe platforma Moodle cu ajutorul instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder") salvate pe calculator este necesar să salvați de pe platforma Moodle:

1. Apăsați pe butonul  "Activați editarea".
2. În linie cu mapa de tip "PDF.js Folder" găsiți și apăsați butonul "Editează".
3. Selectați "Editează setările".
4. Derulați pagina în jos până la categorie "PDF" unde le vedeți ducumente păstrate în aceasta mapă.
5. Apăsați pe butonul "Descarcă" (săgeată în jos).
6. Dacă sunt mai multe documente vor fi salvate într-o arhivă de tip .zip, dacă un singur n-o să fie arhivat.

7. După descărcare găsiți la sfârșitul paginii și apăsați butonul "Anulare".
8. Pentru a reîncărca documente (în modul în care aveți nevoie să fiu plasate) pe platforma Moodle accesați pagina principală a cursului Dvs. și de exemplu adăugați resursă "Dosar" (simplu) și plasați acolo documente necesare.
9. Definitivați locul unde este necesar de plasat documente și apăsați "Adaugă o activitate sau resursă".
10. Selectați fila "Resurse".
11. Selectați a treia opțiune din lista cu denumirea "Dosar"
12. Completați câmpuri obligatorii (marcate cu roșu).
13. La sfârșitul paginii apăsați butonul "Salvează și revino la curs"
14. Încărcați documentele necesare în mapa creată.
După aceasta ștergeți mapa precedentă cu aceste informații de tip "PDF.js Folder", care nu mai este accesibilă (Dacă toate documentele au fost păstrate).

II. În cazul în care AVEȚI aceste documente (plasate pe platforma Moodle cu ajutorul instrumentului (pluginul) "PDF.js Folder") salvate pe calculator este necesar să reîncărcați din nou pe platforma în modul în care aveți nevoie să fiu plasate.

De exemplu adăugați resursă "Dosar" (simplu) și plasați acolo documente necesare:
1. Apăsați pe butonul  "Activați editarea".
2. Definitivați locul unde este necesar de plasat documente și apăsați "Adaugă o activitate sau resursă".
3. Selectați fila "Resurse".
4. Selectați a treia opțiune din lista cu denumirea "Dosar"
5. Completați câmpuri obligatorii (marcate cu roșu) .
6. La sfârșitul paginii apăsați butonul "Salvează și revino la curs"
7. Încărcați documentele necesare în mapa creată.
După aceasta ștergeți mapa precedentă cu aceste informații de tip "PDF.js Folder", care nu mai este accesibilă (Dacă toate documentele au fost păstrate).  

Pentru informații suplimentare contactați administratorul platformei educaționale Moodle USM.

---

Cu respect,
Echipa Centrului "Platforme Educaționale".