Taille de la police
A-
A
A+
Couleur du site
R
A
A
A
Passer au contenu principal
Panneau latéral
Accueil
Plus
Français (fr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Română (ro)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Moodle.USM
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Interogarea multiprocesulă
Cursuri USM
Litere
Ciclul I Licență
Limba şi literatura română şi limba engleză (Științe ale educației)
Anul II
DLR
Formarea competenţei de comunicare. Didactica oralului.
Interogarea multiprocesulă
Ouvrir l’index du cours
Conditions d’achèvement
Cliquer sur
Interogarea multiprocesulă
pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Competența de comunicare
Aller à…
Aller à…
Forum ştiri
Curriculum
Subiecte pentru examen
Examen de recalificare
Didactica
Profilul profesorului
Tablă interactivă
Eseu cu tema „Profilul profesorului de limba și literatura română
Modelul comunicativ –funcţional
Modelul comunicativ –funcţional al disciplinei LLR
Prezentarea curriculumului 2019
Curriculum național Gimnaziu, 2020
Curriculum național Liceu, 2020
Sistemul de competențe
Competența 1
Competența 2
Operaționalizarea obiectivelor
Text interculturalitate
Etapele proiectării didactice
Proiectarea didactică anuală
Proiectarea Unității de învățare
Didactica oralului
Proiectarea lecției
Modele de proiectare
Tablă interactivă pentru activitatea individuală
Lucru individual
Tipuri de lecții
Tipologia lecțiilor
Modele de proiectare a lecției
Cadrul ERRE
Forme de organizare a lecției
Lecția în regim online sau mixt
Tipologia metodelor
Ghid de implementare a metodelor didactice
Metode fundamentale de predare a literaturii în şcoală şi modernizarea lor creativă
Tehnici de gândire critică
Corelarea metodelor tradiționale cu cele moderne
Interactivitate în cadrul lecției online
Tablă interactivă
Mijloace de învățământ
Receptarea textului literar
Didactica lecturii
Demers de receptare a textului literar. Evaluare curentă
Competența de comunicare
Evaluarea didactică - componentă a procesului instructiv-educativ
Metode tradiționale și moderne de evaluare
Interevaluare - aotoevaluare - metaevalaure
Lucrul individual
Proiect didactic, clasa a V-a
Proiect didactic, cl. a VI-a
proiect didactic, cl. XI
Proiect didactic, cl. XII
proiect didactic Mitul, cl. a V-a
Activități practice
Observare și feedback în cadrul asistenței la ore
Secvențe de micropredare
Activité suivante
Evaluarea didactică - componentă a procesului instructiv-educativ