TEHNICI DE INFLUENȚĂ ȘI MANIPULARE
Anul II

Societatea, în ansamblu, dar și viața cotidiană, în particular, sunt puternic impregnate cu acțiuni de influențare, pe care le declanșăm sau le receptăm. Cuvinte, etichete, imagini, sloganuri, semne, regulamente, legi și, într-o mare măsură, prezența celorlalți, sunt factori cu o mare putere de influență asupra individului, dirijându-i reacțiile și comportamentul, uneori chiar fără ca respectivul să-și dea seama.

Cursul Tehnici de influență și manipulare își propune familiarizarea studenților cu diversitatea tehnicilor de influențare și manipulare de la cele foarte simple la cele sofisticate, de la cele cu efecte imediate, până la cele ale căror urmări se văd după ani de zile sau chiar după decenii, de la unele utilizate pentru influențarea unei anumite persoane, într-o anumită împrejurare, până la altele axate pe remodelarea unei întregi societăți.  

Cursul oferă noțiuni și explicații pentru a înțelege complexitatea influențării și a manipulării ca fenomene psihosociale și evidențiază aspecte importante ale acestor fenomene cu impact în diferite domenii de activitate și în viața cotidiană.


Responsabilitatea socială în Relațiile Publice
Anul II

ilor anului II necesitatea implementării cazurilor de CSR în cadrul organizațiilor pentru construirea bunei imagini a acesteia și loializarea pe termen lung a publicului, prin demonstrarea nivelului ridicat de sustenabilitate a companiei și implicării sociale a ei.

În lumea contemporană, o lume în care societatea și mediul de afaceri sunt tot mai interconectate, Responsabilitatea Socială pentru companii / branduri a devenit esențială. Este important ca viitorii specialiști în domeniul Relațiilor Publice să înțeleagă profund conceptele și practicile de CSR pentru a contribui la un viitor mai sustenabil și etic. 




Metode și strategii de PR și comunicare
Anul II

Acest Curs este destinat studenților cu specializarea Comunicare și are drept scop instruirea acestora în cadrul studiilor de licență. În cadrul cursului studenții vor cunoaște și exersa metode clasice și inovatoare de Relații Publice, tehnici și instrumente de comunicare publică, totodată, vor studia modul în care aceste instrumente și metode pot fi incluse în strategiile de comunicare. 

Managementul relațiilor publice
Anul II

„Managementul relațiilor publice” este o disciplină, rolul căreia este familiarizarea studenților cu aspectele generale ale utilizării strategiilor și metodelor de PR și comunicare și de a le crea competențe de utilizare a cunoștințelor teoretice obținute în planificarea acțiunilor strategice de comunicare și PR. Disciplina oferă studenților cunoştinţe despre comunicarea publică și relațiile publice, campaniile de PR, procesul de elaborare, implementare și evaluare a planului strategic, analiza strategică a mediului concurențial și organizațional, caracteristicile definitorii ale generațiilor și tehnicilor de comunicare cu mass-media.

            Disciplina are ca obiectiv general instruirea viitorilor specialiști în vederea formării competenţelor și abilităților de implementare a metodelor și strategiilor de comunicare și promovare a entității, de fidelizare a consumatorului, de utilizare a resurselor pieții publicitare, atât în mediul tradițional, cât și cel digital. Un aspect concordat cu tendințele actuale reprezintă abordarea aplicativă a acțiunilor strategice și metodelor de promovare și comunicare a imaginii entității. Concomitent cu studierea esenței relațiilor publice, mediului concurențial și organizațional, strategiei de comunicare, studenții vor obține competențe de planificare, implementare și evaluare a unei strategii de comunicare. Atuurile fundamentale ale cursului reprezintă abordarea analitică, perspectiva pluridisciplinară, aplicațiile strategice asupra întregului spectru de activități de comunicare și, nu în ultimul rând, acoperirea tematică exhaustivă și echilibrată.

 

Campania de comunicare publică
Anul II

Cursul Campania de comunicare publică reprezintă o disciplină axată pe aspectele teoretice și practice ale unuia dintre cele mai importante produse de relații publice. Subiectele propuse au menirea de a familiariza studentul cu întregul proces de planificare, organizare și evaluare a unei campanii de comunicare publică.

Teoria imaginii
Anul II

Cursul de Teorie a imaginii este un curs special special destinat studenților specialității Comunicare și relații publice. Miza acestui curs constă în obținerea unei înțelegeri profunde în legătură cu ce este imaginea și care e rolul în tot ansamblul vieții sociale. La fel, studenții vor însuși câteva modalități de abordare, analiză și interpretare a imaginilor.

Comunicare politică
Anul II

CursulComunicare politicăse încadrează în domeniul vast al  al planului de învățământ la specialitatea 0321.2, Ciclul I, Licență. La fel, cursul de față se încadrează în domeniul vast al literaturii dedicate comunicării politice și relației acesteia cu funcționarea democrației și construcția realității sociale. Încă din primele teme este surprinsă diversitatea teoretică din domeniul comunicării politice și este delimitată aria de studiu la care vom face referire. Cercetarea științifică este unul dintre obiectivele pregătirii profesionale în mediul academic, or, în urma creșterii rolului cunoașterii și a cunoștințelor științifice pe dimensiunea interpretării fenomenelor și proceselor mediatice contemporane, a modului de funcționare a mass-mediei în societate, cât și a efectelor produse de aceasta, a apărut necesitatea de a oferi viitorilor jurnaliști și specialiști în comunicare, cunoștințe necesare pentru descrierea, evaluarea și interpretarea științifică a lucrurilor.

Comunicarea în situații de criză
Anul II

Cursul de comunicare de criză are drept scop familiarizarea studenților cu strategiile și tehnicile de bază în comunicarea de criză. După ce vor studia tipologia crizelor și a modul în care acestea urmează a fi gestionate, studenții vor obține cunoștințe teoretice dar și abilități practice de gestionare a comunicării de criză (strategie, tehnici de comunicare, instrumente, etc.)