Этот курс является результатом углубленных исследований в этой области, которые начинаются с концептуального объяснения логистики по основным аспектам принятия решений, связанных с поставкой сырья, оптимизацией производственного процесса, складированием, организацией современных логистических систем и их международное развитие. и др. В конце курса анализируется процесс организации логистической деятельности внутри предприятия, а также влияние концептуальной революции в сфере логистики на организационную структуру.
Бенефециарами выступают изучение дисциплины «Логистика» завершается экзаменом.
Scopul cursului Achiziții este de a familiariza studenții participanți cu conceptele avansate ale managementului achizițiilor și aprovizionării.
De asemenea, acest curs prevede și dezvoltarea abilităților analitice și de luare a deciziilor ale studenților legate de managementul achizițiilor și al aprovizionării.
,,Analiza activității economico-financiare” se ocupă cu studierea fenomenelor şi proceselor economice care au loc la nivelul entităților, diagnosticarea stării diferitelor procese şi fenomene, le descoperă structura, stabileşte relaţiile de cauzalitate, factorii care le guvernează, descoperă legile formării şi dezvoltării lor, iar pe această bază oferă conducerii posibilitatea adoptării deciziilor privind îmbunătăţirea activităţii în viitor.
In the systemic approach to the issue of the entity, a special role belongs to the economic and financial analysis, as a tool for monitoring its activity and performance. The economic and financial analysis through the methodology, procedures and specific techniques at its disposal, evaluates the state of various processes and phenomena, discovers their structure, establishes the causal relationships, the factors that influence them, discovers the laws of their formation and development, and on this basis offers the management of the entity the possibility of adopting decisions regarding the improvement of the activity in the future.
Good managers understand their customers. They have accurate mental models that allow them to predict what people perceive, what they learn, what they prefer, and what makes them keep coming back. The best mental models rest on psychological principles and insights. This course will give you a solid understanding of the perceptual, cognitive and emotional processes of consumers. We will also discuss social influences (reference groups, competition, and tipping points) in the context of business problems. Your group project will be an attempt to help consumers make better decisions. Finally, we’ll discuss ways to handle practical business problems, such as customer selection, customer complaints, loyalty programs, advertising, and more.
The discipline ”Consumer behavior” is intended for students of the specialty "Marketing and Logistics", the third semester of study, with teaching in English.
Obiectivul acestui curs este de a întroduce conceptul de Economie Europeană și Integrare Economică și de a-l prezenta ca pe un sistem de elemente de care depinde economia mondială ca un tot întreg.Cursul are scop de-a face deosebiri clare între diferitele forme și nevele de integrare economică, de a sublinia principalele aspecte și tendințe a acestui proces,de a structura diferențile precum și asemănările dintre diferite organizații de integrare economică internațională din întreaga lume, precum și relațiile acestora. Disciplina ,,Economia Europenă și Integrarea Economică cuprinde elemente de bază care includ: evidențierea esenței, premisilor, principiilor, procedurilor ,metodelor, formelor integrării europene,studierea cadrului teoretic al principalelor abordări,analiza evoluției procesului de integrare,studiere instituțiilor și mecanismelor Uniunii Europene , a politicilor comune, precum și a relațiilor Uniunii Europene cu alți actori pe arena internațională;abordarea problemelor actuale și perspectivelor dezvoltării Uniunii Europene inclusiv în ceea ce privește Republica Moldova.