Unreal Engine
Anul II

UE5, sau Unreal Engine 5, este una dintre cele mai avansate și populare platforme de dezvoltare a jocurilor și a conținutului 3D interactiv. Acest curs își propune să ofere o introducere comprehensivă în utilizarea Unreal Engine 5 pentru crearea de medii virtuale, jocuri și experiențe interactive

Создание 3D игр на Unreal Engine
Anul II

Курс по Unreal Engine предоставляет полное погружение в разработку видеоигр с использованием этого мощного игрового движка. Программа обучения включает в себя введение в основы интерфейса Unreal Engine, создание проектов и работу с уровнями и актерами для формирования игрового мира. Учащиеся изучают систему материалов, анимацию персонажей и объектов, а также программирование с использованием визуальной системы Blueprints и языка C++.

Dezvoltarea caracterului și a mediului înconjurător în motoarele de joc
Anul II

Cursul "Dezvoltarea Caracterului și a Mediului înconjurător în Motoarele de Joc" oferă o perspectivă asupra procesului de creare a personajelor și a mediului înconjurător în dezvoltarea jocurilor video. Participanții vor explora concepte de bază legate de designul de personaje și mediul înconjurător, vor învăța tehnici avansate de modelare și animație, vor descoperi instrumente și tehnologii specifice utilizate în motoarele de joc de ultimă generație și vor dezvolta abilități esențiale pentru crearea unor experiențe de joc captivante. Cursul include proiecte practice și exerciții care îi pregătesc pe participanți să creeze personaje și lumi virtuale, să înțeleagă procesele complexe din spatele dezvoltării de jocuri și să se pregătească pentru o carieră în industria jocurilor video în continuă evoluție.

Mecanica Jocurilor si Detectarea Coliziunelor
Anul II

Mecanica Jocurilor si Detectarea Coliziunelor, permite mai clar sa intelegem care sint punctele forte si lucru cu ele.

Un curs de mecanică a jocurilor și detectarea coliziunilor ar acoperi principiile și tehnici folosite în dezvoltarea jocurilor video. 

1. **Mecanica Jocurilor**:

   - Studiul regulilor și interacțiunilor din jocuri.

   - Designul elementelor de joc, cum ar fi personaje, obiecte, și niveluri.

   - Gestiunea stării jocului și a tranzițiilor între scene sau niveluri.


2. **Detectarea Coliziunilor**:

   - Identificarea interacțiunilor dintre obiectele din joc.

   - Utilizarea matematicii și algoritmilor pentru a verifica dacă obiectele s-au ciocnit.

   - Gestionarea rezultatelor coliziunilor, cum ar fi schimbarea poziției sau a stării obiectelor după impact.

Разработка игры на Unity
Anul II

Этот курс поможет понять основы движка Unity, как ведут себя объекты в пространстве, и как их можно изменять непосредственно из рабочего окна или с помощью кода.

Программирование на языке С++
Anul II
Курс предназначен для студентов второго курса, специальность "Разработка игр". В рамках курса студент ознакомится:
  • основами языка С++
  • объектно-ориентированным программированием
  • стандартной библиотекой С++
  • использованием библиотек
  • созданием сложных приложений на С++
Курс расчитан на 15 теоретических занятий и 15 лабораторных занятий.